2 Juni 2010

Idag tog min älskade lillasyster STUDENTEN!!! Det har varit en lång och intensiv dag, men samtidigt väldigt rolig och minnesvärd :). Min pyttelilla syster sprang idag ut från gymnasiet i studentmössa och min klänning (:P), hon var jättesöt. Hon fick massa saker runt halsen och åkte sedan flak tillsammans med sin klass. Vi andra åkte hem och njöt av den goooda buffén min mamma hade gjort, allt var så himla gott! Hämtade sedan syster efter flaket och körde hem henne. Hon öppnade alla fina presenter och av mig och Richard fick hon martiniglas utan fot och en shaker :). Funderar själv på att köpa de där glasen, väldigt snygga faktisk. Nu på kvällen när alla hade åkt hem hjälpte jag till att plocka undan lite och sedan har jag varit en zoombie :P.

Och inte kommer det blir bättre. Imorgon ska jag upp kl 6 för att hinna med tåget till Linköping. På centralstation tänker jag kosta på mig en sojachailatte till tåget :). När jag kommer fram till Linköping blir det bara till att slänga in väskorna i lägenheten och bege mig mot skolan för grupparbete. På kvällen blir det sedan aerobics/step. Tänkte försöka hinna med att packa upp väskan, gå och handla lite färskvaror samt börja med sommarstädningen. Allt beror på dagsformen. Nu hade jag i alla fall tänkt gå och lägga mig. Ska bara beställa en personlig almenacka först :).

Jag slänger upp en drös med bilder imorgon när jag har den stora datorn. Njut av texten så länge :P. Tack säger jag även till Ellen som tog massor med bilder idag, de får ni se när jag får dem :).

Sov gott!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0