18 Juni 2010

God morgon! Blir ett kortis inlägg nu eftersom jag strax ska åka till jobbet, idag jobbar jag 9-18. Efter jobbet blir det bara hem och lämpa av syster för att sedan åka till Richard :). Har inte träffat honom på hela veckan eftersom jag jobbat så mycket, men det ska bli roligt att träffa honom igen <3. Jag vet inte riktigt vad planerna för helgen är. Vet någon hur vädret ska bli?

Det ända som är säkert under helgen är mina två "träningspass" samt att jag ska träffa Ellen på söndag <3. Om det är fint väder kanske vi drar med våra boyfriends också och åker ut på sjööön, det vore så grymt skönt! Har packat ner två bikinisar och solskydd ifall att :). Imorgon blir det kanske en sväng in till stan för att trängas med miljarder andra människor, men inte för att gå på bröllop utan för att kanske träffa Ameli för en fika/glass när hon ändå besöker huvudstaden ;). Vi får se lite vad som händer. Ikväll sover jag i alla fall hos pojkvännen och imorgon blir det antingen hos honom eller hemma, beror på humör ;P. Måste även hem på söndag kväll och laga massa matlådor då det andra jobbet inte "bjuder" på mat.

Aja, dags och slänga i sig sista mackan och sedan borsta tänderna.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0