17 Juni 2010


Två dygn har gått sedan senaste inlägget och jag hinner knappt med själv. Eftersom jag jobbar i princip hela dagarna så ägnar jag mina kvällar åt att träna, äta god middag och varva ner. Måste även komma i säng hyfsat eftersom jag börjar så tidigt på morgonen. Likaså imorgon.

Igår slutade jag vid fem och åkte hem till Emelie :). Vi åkte till Mörby C och handlade med oss lite mat hem, blev bulgursallad till middag. Sedan gick vi en promenad i området där hon bor på dryga timmen. Efter den härliga promenaden blev det fruktsallad med bland annat melon, gul kiwi och päron. Kom därifrån vid tio och då var det bara hem och göra sig iordning för sängen.

Idag blev det jobb som vanligt, förutom att jag slutade en timme tidigare än jag brukar :). Har hunnit handla med mig lite gott hem och ikväll blir det fiskbullar och potatis. Tänkte strax gå upp och byta om till träningskläder och ge mig ut på 5 km löprunda följt av styrka. Senare ikväll tänkte jag kolla tv och samtidigt lägga en ansiktsmask, fixa fötterna och händerna, skönt med en "pyssla-om-sig-kväll". Vad ska ni hitta på idag?

Hörs mer ikväll!

/Elin

Ps. Läppglanset kommer från Eyes,lips,face (e.l.f) och innehåller spf15, perfekt nu under sommaren Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0