15 Juni 2010

Det dagliga inlägget på G ;). Det blir ganska tråkig och dålig uppdatering den här veckan, men det beror på att jag vill hinna med både jobb och träning. Samtidigt är det sommarlov och jag vill ägna mycket tid tillsammans med min familj, vänner och pojkvän. Jag tycker att NI ska göra detsamma :).

Idag har jag då jobbat "som vanligt" mellan 8.30-17. Efteråt blev det ett besök på apoteket och sedan hem och byta om till gåkläder. Blev en runda stavgång på lite mer än 5 km idag innan maten, superskönt! Åkte iväg med syster och köpte sallad som vi sedan åt framför Biggest Loser. Herregud vad dessa människor är grymma :).

Vinnaren av årets omgång.

Strax tänkte jag hoppa i träningskläderna igen och köra ett hemmasnickrat gympapass. Efteråt blir det dusch och fixa iordning sig för att sova. Vet inte om jag ska iväg och hämta mamma, men jag hoppas jag får reda på det innan jag lägger mig i så fall ;). Tänkte försöka komma i säng tidigt ikväll, måste i alla fall bli 8 timmars sömn.

Sov gott sedan!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0