14 Juni 2010


God kväll! Nu är ännu en dag till ända och inget blogginlägg har synts till. Tyvärr blir det så nu när jag är inne i en intensiv jobbperiod. Jag jobbade från 8-17 idag och sedan när jag kom hem åkte jag och mamma till Coop och handlade massa mat så att jag kan göra matlådor till nästa vecka :). Efter det blev det middag och sedan en löprunda på det, läs mer på min träningsblogg. Känns som dagen gått väldigt fort och imorgon ser dagen nästan likadan ut, med undantag att det blir en powerwalk iställer för löprunda, kanske ska köra stavar imorgon också?

Aja, ville bara titta in och säga HEJ. Nu är klockan halv tolv och jag borde sovit för en timme sedan, men nu blev det lite sent :(. Får försöka bättra mig tills imorgon. Hörs då!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0