10 Juni 2010

Hemfärd mot mitt andra hem :). Idag bär det alltså av mot familjen och vännerna i Sthlm över sommaren, ska bli otroligt nice. Har lite att stå i innan jag ska åka härifrån om drygt en timme. Måste hinna duscha, torka ut kyl&frys, dammsuga efter fikat igår, slänga alla sopor, ta upp cyklarna till lägenheten samt packa det sista. Blir alltså bara ett väldigt kort inlägg. Får höras mer i eftermiddag/kväll.

Sitter just nu och äter en otroligt äcklig frukost :(. Blaskig gröt med tinade jordgubbar som smakar jord, mums! Till det ett glas magnesium...dunderfrukost. Som tur är blir det lunch på vägen och det runt ett, så jag behöver inte gå hungrig så överdrivet länge. Neeej, usch, det går verkligen inte att äta den här gröten :(.

Har varit ute på en 8 km lång powerwalk med mig själv nu på morgonen. Angelica är tyvärr fortfarande sjuk och eftersom hon ska resa iväg snart tyckte vi båda att det var bra om hon vilade idag. Det var riktigt härligt att gå och lyssna på bra musik :).

Aja, nu ska jag sätta lite fart här. Hoppas verkligen er frukost smakade bättre än min!


/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0