1 Juni 2010

Yey, nu går vi in i junimånad. Det betyder att det bara är några dagar kvar i skolan, att jag snart börjar jobba och tjäna lite pengar, att jag är ledig efter jobbet (och vissa dagar), att jag får umgås med min älskade kompisar som bor i Sthlm, att jag kan sola och bada mm...Härligt! Vad har ni för några roliga planer i juni?

Herregud, imorgon är det dags för min lillasyster att ta studenten. Känns som hon fortfarande är ganska liten och springer runt och hittar på hyss, men hon är ju faktiskt 18 och ganska lugn. Jag kommer stå där och avundas hennes roliga dag, jag längtar otroligt mycket tillbaka till min student. Ellen kommer komma till utspringet också och har lovat att ta massa fina bilder :).

Idag kommer det vara full rulle här hemma. Hade nog trott att jag skulle sova lite längre eftersom jag var uppe så länge igår, men de senaste dagarna har jag vaknat mellan halv nio-halv tio. Det gör inte så himla mycket eftersom jag hinner med mycket mer saker. Nu hade jag t.ex. tänkt gå ner och äta frukost för att om någon timme gå ut och springa :).



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0