Ocean

En trevlig dag avslutades även med en trevlig kväll. Och detta gjordes ute till sjöss. Jag och Richard hämtade upp Ellen och Jens för att handla med oss lite mat ut på sjön. Sedan åkte vi till motorbåten som tog oss ut till en ö med sandstrand där vi grillade korv och marshmallows, lyssnade på musik och skrattade. Supermysigt! Dock var solen saknad även här. Det skulle spricka upp på kvällen, men det gjorde aldrig det :(. När vi åkte tillbaka hem började det till och med dugga. Men det var lika härligt som alltid att åka båt och nu har vi bestämt oss för att det måste bli en heldag innan jag och Richard åker tillbaka till Linköping. En heldag med sol, massor av mat och trevligt sällskap, kan det bli bättre? Mästerfotografen var i farten igen i alla fall <3.


Jag och min andra hälft <3.


Jag och bästa Ellen, fy sjutton vad jag längtar till Gotland...kommer bli awesome!!! <3


Vi slog läger och grillade marshmallows och skrattade ;).


Sötnosen själv :). Du har en very special plats i mitt hjärta...drömmer om Gotland och London på nätterna :).


Marshmallows...mmmmmmums!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0