Nytt i garderoben!

Vad underbart det är med rea. Och ännu mer underbart med en BRA rea. På bara tjugo minuter i stan hade jag köpt min drömklänning inne på Zara. Jag föll som en fura, jag var kär :). Den kommer bli perfekt i sommar på Kallis (Kallbadhuset, After beach, Visby) eller när jag ska ut och skaka rumpa ;). Funderar på high heels till, åå, så läckert. Sedan gick jag raskt vidare till Gina T i Pk-huset och det var farligt må jag säga. Fastnade för en randig body i marinblått och vitt, så sjukt snyggt tillsammans med jeansshortsen. Blir nog även den outfiten när jag ska ut och dansa, funkar snyggt med högklackat. Provade även en superskön och somrig topp som jag hängde undan för en funderare. Gick i alla fall därifrån med bodyn, en supersnygg ring och ett par billiga och snygga trosor.

Sedan mötte jag upp Ellen som också ville gå dit och hon praktiskt taget "tvingade" mig att köpa den ljusrosa toppen, så det blev den också ;P. Hon köpte en i marinblått och vitt, så snygga! Fortsatte sedan till H&M, slutdestinationen, och när jag åker upp för rulltrappan ser jag finaste linnet. Det hänger där och skriker "köp mig", jag provar det och faller även här. Trots att det inte var så dyrt kände jag att jag inte skulle köpa mer, då tar Ellen linnet och säger "att du MÅSTE ha det här, du får det i present". Jag hade lite svårt att acceptera det, men jag får köpa något fint till henne i London sedan. Tack underbara vän <3, jag bjuder på något nästa gång :). Köpte även shortsen som jag behövde (snyggt att det var det sista jag köpte) och ett paket med snygga nagellack.

Nu till bilderna på alla godbitar <3. Det blir shoppingförbud ett tag framöver, väntar ju på paket från Nelly också, som borde dyka upp imorgon :). Det är så roligt att shoppa och klä sig fint på sommaren när man har lite färg och känner sig pigg och fräsch. Så jag får faktiskt unna mig det!

  
Zara 229 kr. Första bilden visar färgerna ganska bra och så ser ni hur modellen ser ut, söt va? Kör en bandlösbh under denna.

 
Gina Tricot 64,50 kr. Ser ni vad snyggt? Den här stilen älskar jag! Funkar på stan och på partyt.


H&M - present av sötaste Ellen <3.

 
Gina Tricot 64,50 kr.
Toppen Ellen "tvingade" mig köpa, den är så söt och bekväm :).


H&M 49,50 kr (ej rea). Dessa hallonröda, knallrosa (?) shorts är perfekt för lata dagar på stranden eller powerwalks/löprundor. Färgen passar till lite brunbrända ben, så jag hoppas de får lite mer färg snart ;). Tänkte packa ner dessa i väskan till helgen.


Gina Tricot 40 kr. Den snygga ringen som jag också blev helt kär i. Mycket bra rea på smycken hade de där, skynda att fynda.


Gina tricot 19,50 kr och H&M 29,50 kr (ej rea). Sist, men inte minst ett par supersnygga trosor och läckra nagellack. Tänkte nog prova det vita i helgen :). Kör Tyra-style ;).

/Elin

Kommentarer
Postat av: Rastafår

Fin klänning :-)

2010-07-03 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0