Nelly.com

För ungefär en vecka sedan tipsade jag om Nelly's rea. Jag hade ju prompt bestämt mig för att inte shoppa därifrån, men direkt hittade jag ett par snygga chinos i läcker färg för bara 59 kr. Kände att det var lite onödigt att bara beställa en vara, så jag struntade i det. Dagen efter gick jag in ännu en gång och såg världens finaste långklänning och då var jag bara tvungen att beställa. Det är första gången jag beställer från Nelly.com, men måste säga att jag blev riktigt nöjd. Paketet kom inom 3 arbetsdagar, varorna betalades med detsamma och dessutom passade båda plaggen. Snacka om full pott ;). Här får ni se mina drömkläder från Nelly.com och jag rekommenderar starkt att gå in och kika direkt innan allt tar slut.

 
Babyblå chinos för bara 59 kr. Linnet är från Gina Tricot (GT) och kilklackarna är från Vila.

 
Långklänning för bara 139 kr. Gladiatorsandalerna kommer från USA.

Nu äger jag äntligen en långklänning och dessutom är den grymt snygg, inte sant? Kolla bara vilken läcker rygg. Då var outfiten för morgondagen spikad ;). Jag är även riktigt nöjd med chinosen, det var en gullig färg som passar mig. Har fått lägga ner båda mina chinos i källaren pga att de är alldeles för stora, så det är extra roligt med ett par som sitter som de ska.

Skynda er att göra riktiga fynd nu!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0