Good work!

Haha...nu har jag varit duktig och uppdaterat ordentligt här på bloggen :). Imorgon är det återigen dags för jobb. Det är min sista vecka innan tre veckors sommarlov nu, superhärligt! Jag jobbar hela veckan förutom på tisdag och då ska jag träffa min lilla Emelie som jag saknar så mycket. Om det är fint väder ska vi spela tennis, sola och äta lunch någonstans. Kommer bli mycket trevligt. Annars ska jag försöka umgås en del med pojkvännen innan jag åker till Gotland på söndag och blir borta i 2,5 vecka. Tänk att det bara är en vecka kvar tills det är dags för sommarens äventyr :). Måste jag säga hur mycket jag längtar? Det ska bli så himla underbart att få vistas på min favoritö med min familj och några av mina underbara vänner <3. Dessutom kommer ju min lilla kusin komma dit och hälsa på, då ska jag förbereda något superroligt som vi ska hitta på :). Första veckan på Gotland blir det mycket party, sola, bada, shoppa, fotografera och bara leva livet med Ellen <3. Fy sjutton vad det ska bli roligt.

Aja, nu börjar klockan bli mycket och jag känner hur tröttheten börjar smyga sig på. Imorgon innan jobbet ska jag verkligen försöka få upp ett par inlägg eftersom jag ska sova hos pojkvännen imorgon kväll och då vill jag inte blogga. Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen med Elsas Mode och få min skönhetssömn innan det är dags att återigen ta upp det här med träningen. Måste säga att det gått väldigt bra att inte träna den här veckan. Har blivit lite promenader under veckan, men ingen stenhård träning som jag annars är van vid. Hoppas kroppen är utvilad och redo för en hård vecka med koll på maten och ordentligt med träning :).



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0