Allsång på Skansen

I tisdags så var jag och min Bella på Skansen. Vi hade tagit med oss en ENORM picknick och var på plats framför Solidens scen halv tio på förmiddagen. Vi fick väldigt bra platser i skuggan och bänkade oss där för en 12 timmars dag på en bänk :P. Låter helt tokigt och dessutom var det väl inga superduperartister, men vi hade aldrig varit på allsången och kände att det var dags i år :). Vi fick tiden att gå genom att äta, läsa i våra böcker, prata, sola (när solen hade tagit sig runt trädet), lyssna på alla artister 15 gånger, springa på toa osv. Tyckte faktiskt att det gick hyfsat fort och jag måste säga att Darin imponerade på mig med nya låten Lovekiller och en grupp som heter Movitz som rappar var också ganska bra, låten växte för varje gång ;). Tänkte slänga upp ett inlägg med mina sommarhits senare, då kommer de låtarna upp...håll ut! Jag tror i alla fall att detta var både första och sista gången vi besökte allsång på Skansen, men det är superroligt att ha varit där en gång och sett hur allt fungerade :). Lite bilder från dagen:


Klockan halv tio på förmiddagen, precis när vi kommit in på Skansen...


Min otroligt snygga vän Bella <3


Anders Lundin sprang runt mycket på scenen och bland publiken under dagen.


Meeeee :)


Kikki Danielsson


Ser ni vem det är trots motljus? Tjejerna skrek "Daaaaaaaaaaaaaaaaaaarin" ;)


Cotton Eye Joe Show (föredetta Rednex)


Timotej


Darin i sina scenkläder, hiss eller diss? Jag säger diss :P.

Har du varit på allsång på Skansen någon gång? Skriv gärna och berätta hur länge du/ni väntade, vad det var för artister och vad du tyckte t.ex. Vore bara roligt att få höra om någon mer är så "knasiga" som mig och Bella ;P.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0