9 Juli 2010


Oj, vad seg jag är just nu! Har jobbat hela dagen och efteråt var jag ute och sprang en mil. Åt jättesen middag vid elva i form av färskpotatis och fiskbullar, mycket gott. Tänkte snart krypa till kojs, men känner att jag har lite att kolla igenom på datorn först ;).

Igår jobbade jag hela dagen och på kvällen var det dags att inviga den nya lånklänningen eftersom det var grillparty hos Thomas och Annika :). Vi grillade gott, jag och Richard hade med oss hamburgare och sedan bjöd de på jättegod sallad, färskpotatis och sås. Vi spelade även lite kubb, lyssnade på musik och pratade. Vid tolv kände jag och Richard oss ganska trötta och började röra oss hemåt, måste jag säga att jag somnade som en stock när jag kom hem :P? Det var i alla fall en jättetrevlig kväll :).

Min helg kommer även den att bli grym. Imorgon jobbar jag och efteråt blir det middag och godismys med min älskling <3. På söndag är det sedan dags för beach-häng med några kompisar, hoppas att det utlovade vädret stämmer för 28 grader och stor sol är ju inte helt fel ;). Helgen ska också ägnas åt lite träning såklart. Imorgon blir det ett gympapass innan frukost och på söndag kväll hade jag tänkt hinna med en 7,5 km löprunda. Nästa vecka blir det ju paus från träningen i en HEL vecka, hur ska det gå? Jag är ju lite av en träningsnarkoman och jag mår bra av att röra på mig, men det kanske är nyttigt med en vecka fri från träning...jag antar det. Blir kanske någon promenad, men det är max :).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0