7 Juli 2010


Idag var det ingen bra dag! Eller rättare sagt, den började helt okej. Jag gick upp och begav mig ut på löprundan jag missade igår och det gick superbra tills min Ipod lägger av, batteriet var slut :(. Jag kämpade på ett par kilometer till och sedan kom jag hem och körde lite styrka. När jag sedan hade duschat så kände jag att det gjorde jätteont på höger ovansida rygg, riktigt ont. Fick ta en treo och iiiisch vad äckligt det var, drick aldrig det. Sedan fick jag lite massage, men det gör fortfarande ont :(. Har haft lite svårt att andas på grund av smärtan och dessutom är det jobbigt att lyfta och dra varor i kassan...En jobbig dag helt enkelt. Hoppas morgondagen är lite lättare.

Vad har ni sysslat med idag? Jag har som sagt jobbat hela dagen och nu har jag ätit upp min middag samt kollat lite tv. Planerna för kvällen är att göra pedikyr och manikyr för imorgon är det nämligen grillparty hemma hos Thomas och Annika :), då måste man vara fin ;). Annars blir det till att tvätta lite, prova kläder från Nelly som kommit samt packa om i väskan och bestämma outfit för morgondagen.

Snart kommer ett inlägg med bilder från gårdagen upp :).
/Elin

Kommentarer
Postat av: Lacka

Shit vilken fin bild det var på er två, skitmysig! :)

2010-07-07 @ 21:51:23
URL: http://lackalejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0