5 Juli 2010

Good morning sunshine! Idag är det dock inte mycket till solsken här i Stockholm vilket jag personligen tycker är helt okej eftersom jag har långdag på jobbet ;). Var uppe med tuppen och skjutsade pappi till jobbet och nu har jag precis fått i mig dagens ranson frukost :). Strax ska jag slänga ihop en sallad till lunch och sedan packa det sista, blir bortamatch två nätter nu nämligen. Aja, slänger upp lite bilder och sen ett inlägg med presenterna jag fick igår. Glöm inte att hålla tummarna för att vädret vänder imorgon :)!


Igår vid Stocksund i min snygga bikini från GT :)


För första gången på mycket länge trivs jag med min kropp, dock hade den gärna fått bli lite brunare ;).


Det var supermysigt och helt underbart väder i Stocksund :). Vi badade även från några klippor, riktigt nice.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0