4 Juli 2010


Vilken UNDERBAR helg det har varit :). Hoppas ni alla verkligen tagit vara på den här fantastiska helgen?! Jag har haft det så himla bra tillsammans med Emelie. Igår efter jobbet möttes vi på jobbet och köpte med oss middag, picknick och fika. Sedan begav vi oss hem till Emelie och gick ner till bryggan och solade en liten stund. Efter det blev det middag och sedan en långpromenad följt av film och marängswiss. Supermysigt! Söndagen började med supergod frukost i form av smoothie, äggröra och mackor. Sedan var det dags för ännu en promenix, men den blev inte lika lång på grund av värmen. Annars har vi tillbringat hela dagen på en filt i bikini vid havet och solat, ätit god pastasallad och chokladbollar samt tagit vårt första dopp för i år :). Skönt att svalka sig i denna värme. Jag har varit duktig på att smörja in mig, men ändå brände jag mig precis vid bikinilinjen och under brösten :(. Får sola försiktigt nästa gång.

På tisdag är jag ledig igen, alltså bara en dags jobb imorgon :). Tyvärr visar klart.se moln och 22 grader och smhi visar ett mörkt moln, men samma temperatur :(. Jag och Julia har ju bestämt oss för att köpa picknick och lägga oss ute på Djurgården, så snälla, vi kan väl hålla tummarna för att det inte stämmer! På kvällen ska det tydligen bli bättre och spricka upp vilket det gärna får göra eftersom jag, Richard, Ellen och Jens förmodligen ska ut med båten :).

Min vecka är fullspäckad med jobb som vanligt, men även en hel del skojsigheter :).
Måndag - Jobb, sedan middag med Bella och S vid kanalen (?) <3
Tisdag - Picknick och sola med Julia. Åka båt och äta middag med Ellen och Jens på kvällen.
Onsdag - Jobb.
Torsdag - Jobb, sedan grillparty hos Thomas och Annika.
Fredag - Jobb.
Lördag - Jobb.
Söndag - Eventuellt jobb.

På fredag, lördag och söndag blir det förmodligen så att jag hittar på något spontant. Kanske med någon kompis eller med Richard :). Skulle även vilja träna ordentligt i helgen också. Aja, nu är klockan massor och jag ville bara få upp ett litet inlägg innan jag skulle sova :). Imorgon ska jag skjutsa pappa till jobbet ganska tidigt, sedan hoppas jag att jag hinner slänga upp ett inlägg med fina presenter och fler bilder från dagen. Natti!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0