21 Juli 2010

Om 4 dagar bär det av till världens bästa ö, Gotland <3. Och jag tar inte med mig vem som helst, utan världens underbaraste Ellen ska dela en vecka med mig på denna sköna ö :). Ni har väl inte missat detta? Det kommer bli lovely!

Sitter nu framför datorn lite sömnig och proppmätt. Jobbade över en timme på jobbet idag och fick lite bråttom hem för att hinna med att springa milen för andra gången det här året. Helt otroligt att tiden blev 2 sekunder sämre än förra gången, ganska bra jobbat tycker jag nog :). Efteråt blev det lite kvällsmat i form av smoothie, macka och lite morötter och paprika. Blev riktigt tokmätt av det, konstigt.

Planen för kvällen var att uppdatera min träningsblogg, men eftersom klockan redan är så mycket och jag bara längtar efter att få läsa klart Elsas Mode, så prioriterar jag det ikväll. Om jag orkar kliver jag upp en halvtimme tidigare imorgon och slänger upp lite inlägg, men bara om jag orkar ;).


En underbar dag i Stocksund för ett par veckor sedan :D

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0