2 Juli 2010


Idag är det riktigt varmt igen vill jag lova. Satt ute i typ 10 min när jag åt frukost i linne och shorts och det var stekhett. Det jobbiga är att klockan tickar och jag har en 7,5 km lång löprunda framför mig, måste jag säga att jag längtar ;P? Jag känner även att jag verkligen bör hinna med den eftersom det bara blir promenader i helgen och en hel del gottigottgott :). Dessutom var det vilodag igår ;). Inga undanflykter här inte.

Vad tyckte ni om alla snygga kläder jag köpt på rean då? Jag är så nöjd, förutom att plånboken krymte dårå ;). Roligt med lite nytt i garderoben. Har lagt fram shortsen, linnet och toppen nu till helgen, blir perfekt när vi ska gå till och från playan samt promenera.

Ska strax slänga upp onsdagens outfit innan jag beger mig ut på löprundan, sedan blir det nog tomt från mig ett par dagar. Idag jobbar jag stängning och sedan blir det till att sova över hos pojken, sedan börjar jag supertidigt (06.15) imorgon och när jag slutar ska jag möta upp Emelie :). Sedan vet ni ju redan att jag ska vara med henne hela helgen ;). På söndag kväll är jag back on track!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0