19 Juli 2010


Ett litet inlägg hinner jag skriva innan jag måste slänga i mig den sista frukosten och sminka mig. Idag är det som sagt jobb hela dagen och ikväll sover jag hos min pojke :). Imorgon är jag ledig och ska umgås med Emelie hela dagen, förmodligen blir det tennis, lunch och chilla. På kvällen tänkte jag gå på utomhusgympa med friskis och svettis.

Jag fastnade givetvis med boken igår, den är så himla spännande. Svårt att sluta läsa faktiskt. Fick tvinga mig när klockan hade blivit alldeles för mycket att lägga ifrån mig boken och sova några timmar. Efter alldeles för lite sömn ringde alarmet och jag hoppade i träningskläder. Sprang en runda på 5 km på tom mage och för lite sömn, kändes inte alls speciellt bra. Har kommit fram till att man ska springa på kvällarna istället, då har man ätit mer och fått igång kroppen ordentligt :). Gillar ni att motionera på morgonen, eftermiddagen eller kvällen?

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0