18 Juli 2010


Nu är jag hemma i Stockholm igen efter ännu en grym vecka :). Jag vet att det blir otroligt dåligt med uppdatering nu, men det är som sagt sommar och jag passar på att umgås med mina kompisar, min pojkvän och hans familj samt min familj och släkt så mycket som möjligt. Det är bara några veckor kvar och sedan bär det tillbaka till Linköping för sista året på universitetet, därför behöver jag den här tiden till att göra något roligt och uppleva saker för att ha fina minen i höst att tänka tillbaka på :).

Efter förra uppdateringen har jag hunnit jobba tre dagar, sova hos Richard tre kvällar i rad, kvällsbada en gång, fira Richards mamma på Hasselbacken (Djurgården), hälsa på min farmor och farfar i Trosa osv. Det har i alla fall varit supertrevligt fredag, lördag och söndag :). Har dessutom varit väldigt duktig och tagit en del fina kort, så nu tänkte jag avsätta lite tid till att slänga upp lite fina inlägg och berätta om mina upplevelser ;). Först ut kommer givetvis ett mycket försenat Allsång på Skansen inlägg...hörs snart igen!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0