14 Juli 2010

Halloj där vänner! Hoppas ni har en grym sommar oavsett om ni jobbar, slappar, tränar, spelar golf eller badar? Själv känner jag verkligen att mina lediga dagar betyder så oerhört mycket för mig, de är heliga på något vis :P. Igår var jag och Bella på Allsång på Skansen. Halv tio på morgonen var vi bänkade och hade tagit med oss 3 liter vatten, 1,5 liter saft och en superstor picknick för att överleva dagen och värmen. Vi fördrev tiden med att titta på alla uppträdanden 15 gånger, läsa böcker, Bella tog en powernap, springa på toa och bara sitta och snacka. Lite senare kom även L och joinade oss, mycket trevligt :). Det var första och sista gången jag besökte Allsång på Skansen, men jag hade inte velat haft det ogjort ;).

Idag är det jobb igen som vanligt. Var uppe med tuppen och vinkade av Bella som åkte tillbaka till Örebro idag :(. Vet inte när jag träffar henna igen :(. Men vi har i alla fall haft ett par mysiga dagar tillsammans :). Kommer även att vara borta nu tills på söndag vilket kommer medföra lika dålig uppdatering som vanligt :P. Jag känner helt enkelt att jag vill leva och njuta av denna underbara sommar som ska bli en av de bästa. Därför tycker jag att ni ska göra detsamma :).

Ikväll och två nätter framöver kommer jag sova hos min pojkvän. På fredag efter jobbet ska vi ut och fira Richards mamma som fyller år på lördag :), det ska bli mycket trevligt eftersom jag missade det förra året. Sedan på lördag morgon åker jag till Trosa och hälsar på min kära farmor och farfar :). Har inte varit i Trosa på flera år och dessutom var det ett tag sen jag träffade farmor och farfar så det ska bli så himla roligt. Där blir jag kvar till söndag kväll :). Alltså en mycket trevlig helg framför mig, vad ska ni hitta på?

Tar med kameran och laddar upp lite bilder på någon annans dator när jag har tid, ni måste ju få se lite bilder från Skansen ;). Annars får ni ha det så bra, så hörs vi när vi hörs.

Tjao!/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0