12 Juli 2010


Som ni kanske märker är min uppdatering inte på topp, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;). Igår kväll hade jag planerat att slänga upp ett inlägg med fina foton från dagen, men efter löprundan kom jag på att köttfärsen låg ute och att jag hade planerat att laga ihop en lasange. Så efter det var det bara bums i säng :P. Ska strax slänga upp lite fina bilder och sedan bege mig mot jobbet.

Usch, idag kommer det bli en riktigt varm dag igen. Det är redan sjuuuukt svettigt här hemma...jobbigt att jobba mellan tio och halv åtta då :(. Aja, det är bara att kämpa. Nu har jag jobbat 4 veckor och har bara 2 veckor kvar innan sommarlov :) och då ska jag bara NJUTA.

Vill även säga att det inte kommer bli någon uppdatering på ett par dagar eftersom ikväll kommer min sötnos Bella hit och sover över. Sedan imorgon har vi planerat ett besök på Skansen och Allsång på skansen, men det ska tydligen ösregna :(. Aja, vi får väl se hur det blir med den saken ;).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0