Vilken Mascara?

 
Fiberwig eller Maybelline Lash Stiletto?

Jag
är i stort behov av en ny mascara, men har lite svårt att bestämma mig för vilken jag vill ha.
Fiberwig kostar 210:- och är alltså lite dyr för min plånbok, men den har fått så himla bra recensioner och många kända bloggare använder den och älskar den.
Lash Stiletto kostar 139:- och är lite mer min prisklass. Den har fått högst betyg i "Amelia", men jag har inte hört någon använda den.

Så min fråga till er är alltså om ni testat någon av dessa eller kanske båda två? Vilken var er favorit? Är någon av dem sådär superbra?

Jag vill veta allt ni vet om dessa :). Tack för hjälpen!
/Elin

Det går att kommentera detta inlägg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fiberwig! den funkar bra för mig

2010-01-12 @ 11:47:46
Postat av: ellen

testa fiberwig :) så jag vet om jag själv ska köpa den sen kraaam

2010-01-12 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0