Vår- och sommarmode H&M

Vad mycket snyggt de har fått in på H&M nu! Jag älskar alla fina färger och former av kläder. Tänkte dela med mig av några godbitar som jag fastnade mest för :).


Måste jag säga att jag ÄLSKAR detta löparset? Verkar bra att springa i, har en grymt snygg färg och kostar inte "skjortan". 249 kr/del kostar det. Måste detta komma till affären SNART...vill ha :)!


Snygga skor som jag GÄRNA skulle vilja bära i vår och sommar :). De kostar BARA 99 kr/paret, men de svarta finns inte kvar i min storlek :(...


Gjorde ett fint litet collage av resten av kläderna jag skulle vilja ha.
Överst till vänster har vi den blå-vit randiga tröjan som har den perfekta längden och tänk dig den till jeansshorts och brunbrända ben *mmm, sommar*. 149:-.
Långklänningen i mitten är en riktig pärla att ha på stranden i sommar :). Fint med sandaler och stora örhängen. 299:-.
"Koftan" längst upp till höger skulle vara mysig att svepa in sig i en sommarkväll. 199:-.
Till vänster längst ner är de s.k. treggings, en blandning mellan jeans och leggings. Snygga och ljusa (kommer stort i vår och sommar). Som jeans fast skönare! 149:-.
I mitten är de korta shortsen som jag gärna skulle springa i under den varmare perioden i Sverige. Dock bör nog låren trimmas lite tills dess ;). 99:-.
Och till höger är det ett superfint nattlinne som jag gärna skulle sova i under sommaren. 99:-.

/Elin


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är ju LÅÅÅÅNGT till sommaren!! PUSS

2010-01-06 @ 08:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0