Underbar afton :)


God kväll kära bloggen! Idag har jag äntligen åkt längdskidor igen :). Det var så härligt som jag minns det (kolla in min träningsblogg för mer information). Efter det tuffa passet stretchade jag samt åt lite lunch. Sedan hoppade jag i plurret, äntligen bada badkar igen. YEY!

Efter badet blev det lite stressigt. Slog in min fasters fästmans paket, slängde på mig lite kläder samt smetade på lite mascara innan gästerna kom. Pappa hade lagat otroligt god mat kvällen till ära, dock hoppade jag över desserten som syster hade gjort (tyckte inte om). Så det blev inget fusk idag inte ;). Har suttit och myst med min lilla kusin framför Robinsson och är onöjd med vem som vann! Lärde henne även lite Band Hero, det tyckte hon var riktigt roligt :).

Nu har jag tvättat av mig sminket och smörjt in mig. Tänkte kolla igenom Ellos-katalogen och spana in alla underbara vårkläder. Jag vill ha VÅÅÅÅÅÅÅR nu :).

God natt <3.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0