Tredje gången gillt


Ska börja att berätta min lilla story om tidningen CHIC. Jag prenumererar på CHIC sedan en tid tillbaka och jag har inte haft några problem med leveransen, men när jag kom tillbaka till Linköping efter jul så fanns inte tidningen i brevlådan. Jag ringde till dem och bad dem skicka nummer ett till mig. Två dagar efter kom nummer två tillsammans med den rätta nummer två, så jag fick alltså samma tidning. Fick alltså ringa igen och säga att de skickat fel, så då försökte de igen. Två dagar efter öppnade jag brevlådan och var överlycklig över att tidningen hade kommit, men gissa vad? Det var nummer tjugosex, alltså den sista tidningen för december. Så häromdagen ringde jag om det igen och då var jag faktiskt lite irriterad. Men idag så kom äntligen tidningen och det var rätt nummer! Jippi!

Ps. Det snygga armbandet fick jag av min lillasyster i julklapp <3 Ds.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0