Täby Centrum


Hade det jättemysigt med Emelie i Täby idag :). Hittade en bild från Augusti med oss här hemma hos familjen. Vi började med att äta en god lunch på ett café. Vi delade på foccaica och pastasallad, mycket smaskigt! Tyvärr är jag fortfarande väldigt mätt och resten av familjen vill äta nu :(. Gick sedan i massa affärer och fick endast med mig en mascara (äntligen, och det blev en helt annan från Isadora) och en handkräm för extra torra händer. Emelie köpte knappt något hon heller, lite tråkigt faktiskt :(. Fast jag köpte ju dessto mer i fredags ;).

Nu är jag jätteseg och har ingen som helst lust att läsa juridik, men ska väl gå ner och hämta ett glas mineralvatten och sätta mig en stund i alla fall :). Får bli lite på bussen hem också. Bussen härifrån går vid sju, så några timmar till får jag vara hemma med familjen <3.

Hörs kanske på bussen igen?
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0