Segpropp


Jag är så otroligt seg, blev riktigt trött av att sitta och skriva på datorn efter lunch :(. Dessutom gick brandlarmet igång på biblioteket, så vi fick slänga ihop våra saker och springa ut. Tydligen var det bara ett tekniskt fel, men rösten sade "En brand har utbrutit i byggnaden, var vänlig lämna den". Då tror man ju verkligen att det brinner på riktigt :(. Det var lite jobbigt och samtidigt förlorade vi lite pluggtid. Tyvärr blev vi inte riktigt klara idag, men det är inte mycket kvar nu :). Känns bra att skicka in arbetet imorgon eftermiddag!

Sitter här och ska snart ut och powergå, "jag ska bara...". Jag bör nog ge mig ut snart innan det blir för sent. Samtidigt börjar jag bli lite hungrig. Vill inte äta för sent! Aja, ska slänga upp en dagens outfit och sedan ge mig ut i kylan.

/Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0