Miss Zombie




Detta är jag NU :P. Är så otroligt trött. Känns som jag sovit i typ 3 timmar i natt, men jag har snarare sovit nästan 9...känns inte bra! När jag kom hem från skolan var jag så frusen så jag kröp upp i Richards famn och slumrade till, det var så varmt och skönt. När jag vaknade till så hade jag "sovit" i en halvtimme och Richard hade åkt iväg för att träna :P.

Så därför lovar jag er att jag ska ligga i sängen kl tio ikväll, utan dator och helt redo att sova. Har jag tur så är jag trött då också och kan somna direkt, men annars får det bli till att läsa lite Chic som jag fick idag :). Dock är jag lite irriterad på dem för jag ringde igår och sa att jag inte hade fått förra numret, det som skulle kommit den 29 December och då skulle hon skicka det. Tror ni inte hon skickar det nya numret? Nu har jag två...Vill du ha Sofie? Så det måste jag ringa om imorgon igen...

Efter min lilla middagslur så gjorde jag en god fruktsallad som du kan läsa om här. Har även hunnit lägga upp en dagens outfit (var jättelänge sen) och skrivit mellanmålstips i min träningsblogg. Snart dags att komma igång och plugga igen, men det är inte så lätt när man är en zoooombie...

Hörs senare!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0