Mål - Januari

Jag har skrivit ner några punkter som jag ska göra den här månaden.

Mål Januari 2010

- Vänta på att snön försvinner (hoppas!) och springa min första runda i de nya skorna och ipod+nike.

- Köpa träningskort och komma igång med träningen ordentligt.

- Komma igång med simningen, minst 2 pass i januari. Ok, Evelina o Angelica?

- Skriva tenta.

- Lämna in ett arbete på max 6000 ord i kommunikationen.

- Boka in en kryssning tillsammans med Annika och Thomas.

- Sälja lite saker på tradera för att få in lite extra pengar.

- Gå på ett möte den 27/1.

- Fira mamma som fyller år den 30/1 (åker hem redan den 28/1).

- Umgås med Richard och tjejerna MYCKET <3.

Låter som bra och vettiga mål med januari :). Vad har ni för speciella mål den här månaden?
/Elin



Kommentarer
Postat av: Anonym

ELIN!

Idag var jag och pappa hos min farmor, och där är det fikamåste. Så jag har smällt i mig årets första semla där nu, men hann inte förvarna dig :( Hoppas jag är förlåten?

2010-01-07 @ 16:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0