Mål Januari?

För ett tag sedan så satte jag upp mål för januari. Tänkte bara att vi skulle checka dem lite, då januari börjar lida mot sitt slut.

Mål Januari 2010

- Vänta på att snön försvinner (hoppas!) och springa min första runda i de nya skorna och ipod+nike. Svar:
Fortfarande snö!!! :(

- Köpa träningskort och komma igång med träningen ordentligt. Svar: Imorgon, måndag, ska jag köpa träningskort samt träna Aerobics!

- Komma igång med simningen, minst 2 pass i januari. Ok, Evelina o Angelica? Svar: Detta är uppnått :). Första passet tillsammans med ovan nämnda, andra med Bella.

- Skriva tenta. Svar: DONE!

- Lämna in ett arbete på max 6000 ord i kommunikationen. Svar: DONE!

- Boka in en kryssning tillsammans med Annika och Thomas. Svar: Detta diskuterades faktiskt i lördags, får se om det blir någon helg i februari :).

- Sälja lite saker på tradera för att få in lite extra pengar. Svar: Tänkte ta tag i detta imorgon! Behöver lite extra pengar denna månad.

- Gå på ett möte den 27/1. Svar: Detta är ju alltså på onsdag ;)

- Fira mamma som fyller år den 30/1 (åker hem redan den 28/1). Svar: Detta är ju alltså på torsdag ;)

- Umgås med Richard och tjejerna MYCKET <3. Svar: Jag har träffat alla så mycket jag hunnit, har som sagt haft mycket i skolan :(.

Jag tycker faktiskt att jag uppnått ganska många av mina mål ;). I februari sätter vi upp nya mål :).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0