Magknip :(

Ser ni vad klockan är? Jag vet...Dock har jag alltid mina ursäkter. Idag är det att jag slutade skolan sent och skulle bestämt ut och gå innan middagen, så det slutade med sen middag och sedan lite plugg :S. Så nu sitter jag faktiskt redo att sova här i sängen, ville självklart bara önska er god natt innan mina ögonlock ramlar ner :P.

Lång skoldag idag, kändes sådär att komma igång igen. Har haft magknip mest hela dagen, vilket är jätteobehagligt och gör ont :(. Jag vet precis vad det beror på, så jag försöker att andas och ta det lugnt...det är inte hela världen!

Fortsätt snälla att ge era kommentarer om vilken mascara jag ska välja, jag behöver er hjälp :).

Sov gott!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0