Lunchtime :)


Otroligt sminkrande bild, inte sant? Haha...den bjuder jag på ;). Jag är lite "ledsen" för att jag är superhungrig efter en STORshopping. Vi handlade massor med mat, så nu ska vi nog inte gå hungriga framöver :). Det gick bra att köra bilen trots mycket snö, körde försiktigt. Har däremot bestämt mig för att åka buss till mötet i skolan ikväll. Har varken lust att cykla eller köra bil mer idag.

Är även lite "ledsen" för att mina händer är så torra och spricker hela tiden :(, har flera småsår på händerna som svider och gör ont. Aouch...

Nej, nu är det dags att steka lite hamburgare här hemma och kolla lite SATC. Låter som en härlig lunch, inte sant? Sedan blir det till att gräva ner sig i juridikböckerna :). See yá!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0