"Köplista"

Har ni också saker ni skulle vilja/behöva köpa såhär efter jul. Jag har fått så otroligt mycket och fina julklappar så mer går knappt att önska sig, men jag skulle behöva saker till julklapparna ;).

Detta är vad jag skulle behöva köpa:
-
Ett datorfodral till den lilla datorn så att den kan ligga i väskan utan att repas.
- Ett ipod-fodral att ha runt armen när jag ska springa i vår :).
- Jag behöver gå till frisören och färga min utväxt samt klippa topparna. Var där senast i November, men mitt hår är så slitet :(.
- Jag måste göra en synundersökning för att skaffa nya linser, har fått sämre syn och behöver en starkare styrka.
- Ny skollitteratur till Arbetsrätten som vi ska läsa sedan.
- En födelsedagspresent till mamma som fyller år i slutet av Januari. Jag vet redan vad jag ska köpa :).

Detta är något som jag snart måste inhandla. Kläder och annat kan jag köpa för presentkort jag fått :D.
Vad skulle du behöva köpa?
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0