Isprinsessa


Av någon anledning började jag tänka på konståkning när jag tittade på Let's Dance :P. Erkänn att de är grymt duktiga de som tävlar i konståkning?! När jag och mina kompisar var och åkte skridskor när jag var hemma i Stockholm så var det en liten tjej, hon kanske var 11 år, som åkte konståkning. Hon var jätteduktig! Hoppade, gjorde piruetter (stavas?) och "gled" snyggt på sina skridskor. Hon ramlade någon gång och blev jättebesviken, men hon gav sig inte. Jag vill också kunna åka konståkning :). Tyvärr är jag nog lite för osmidig för det :(...som om det är enda problemet till att jag inte "kan" åka ;).

Aja, åter till Let's Dance. Ikväll tycker jag Mattias och Cissi var bäst, som vanligt ;). Gillar även Agneta och Tobias :). Stackars Rabih som blev så hårt kritiserad...men han dansade ju inte så jättebra idag heller :P. Vem åker ut? Jag tror att Elin Kling eller Peter Walbeck åker idag...

Ska faktiskt krypa till kojs nu, ska upp med tuppen imorgon. Jag får kolla imorgon vem som åkte ut. Sov gott världen, nu ska jag gå och drömma om att jag är en isprinssesa ;).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0