Favorit...?



Tänkte göra en egen lista och visa vad min/mitt favorit av någonting är :).

Favorit -
Mat:
Inbakad kassler med vitlöksost *mmm*
Dryck: Färskpressad apelsinjuice
Godis: Surt och salt
Snacks: Stjärnformade chips från OLW
Frukt: Clementin eller passionsfrukt
Grönsak: Paprika (röd)

Klädesplagg: Leggings
Skor: Just nu UGGS, men i vår blir det nog mina nya Converse :)
Väska: LongChamp
Smycke: Använder alltid klocka, men säger Örhängen

Shampoo & Balsam: TreSemme'
Duschkräm: Smultron från Björk & Berries
Bodylotion: BodyButter Jordgubb från The Body Shop
Handkräm: Rich Care Handkräm från Apoteket
Kroppslyx: Helkroppsmassage :)

Mascara: False Lash Effect- mascara från MaxFactor
Läppglans/Lypsyl: Smith's Rosebud salve
Rouge: Expertwear blush från Maybelline (färg: Sierra Sand)
Foundation: Make Up Stores foundation
Puder: Creme Puff från MaxFactor
Eyeliner: H&M:s egna, black
Concealer: YvesSaintLaurent

Hobby: Blogga, umgås med familj & vänner, shoppa, träna...
Träningsform: Springa

Blogg: Jag gillar storbloggarna som Kenza, Blondinbella och Foki samt mina kompisars bloggar, Angelica och Julia
Shoppingsida: H&M har ett bra utbud och plagg i min prisklass
Internetsida: Måste nog säga FB :P

Bok: Alla böcker av Denise Rudberg
Film: Sex and the City - The Movie och The Holiday
Spel: Rita & Gissa
TV-spel: Guitar Hero
Tidning: VeckoRevyn
Tv-program: Desperate Housewifes

Detta får räcka för den här gången, nu återgång till pluggandet :). Hörs senare!
/Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0