Energiknippe

Jag har faktiskt varit full av energi hela eftermiddagen och kvällen. Det är väldigt ovanligt att jag är det. Så jag har tagit vara på detta genom att tvätta kläder, städa lite, laga mat samt diska. Nu är det snart dags att skriva ut mitt och Amelis arbete och läsa igenom det. Tänkte göra mig en kopp rött te och äta en apelsin till :), tycker jag är värd det efter en mils powerwalk idag ;).

Nästa vecka är det fullt upp. Både roliga och mindre roliga saker. Börjar med det mindre roliga som självklart är skolan ;). Visst är det superintressant det vi skriver om, men när man har tidspress är det lite jobbigt. Men vi ska verkligen ge järnet den här veckan och sitta från 9 till 20 om så behövs. Det roliga är att jag ska på bio två gånger :). Blir Snabba Cash med Richard imorgon och Har du hört ryktet om Morgans? med Ameli på torsdag! Är helt ledig på fredag vilket känns jätteskönt. Så den dagen ska ägnas till att gå en liten runda på stan, håller tummarna för att snygga träningskläder har landat på H&M och kanske sola solarium. Och det roligaste av allt nästa vecka måste vara att Bella kommer till mig över helgen :D!!! Jag längtar så mycket efter henne <3. Senast vi sågs var min födelsedag, i november :(...men nu är det mindre än en vecka kvar. YEY <3.

Aja, dags att göra lite nytta. Måste sova snart också eftersom jag ska vara på biblioteket kl 9. 
Sov gott!

/Elin 


Gotland Sommaren 2009 - Någon mer som längtar till sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0