Darling

Fastnade framför filmen Darling ikväll. Det är en svensk dramafilm från 2007. Jag kom in ungefär i mitten av filmen och jag måste säga att det var en otroligt dålig film. Jag satt bara och störde mig på Eva i filmen. Hur kan man vara som hon är? Jag vet att det finns "sådana" människor också, men det är inga jag vill umgås med...Tyckte så synd om Bernhad dessutom, stackarn fick ta så mycket skit och gav leenden och vänliga kommentarer tillbaka. Dessutom var det jättedåligt slut, men det ska jag inte berätta om någon mot förmodan skulle vilja se filmen. Jag rekommenderar den inte :P.

Nu till kvällen. Har varit en lugn kväll med lite tv och lite mellanmålsmiddag med macka och yoghurt. Ska snart släcka för kvällen, dock är jag inte vidare trött :(. Kanske blir ett avsnitt Ullared innan jag stänger av datorn ;P. Hur kan man gilla den serien egentligen? Den är så fruktansvärt dålig...ändå är jag fast! Haha...har inte följt den under hösten, utan har bara kollat på internet. Blir så sugen på att åka dit och shoppa ;).


Kvällens mysoutfit består av min nya silkesmorgonrock från Gina Tricot som jag fyndat på rean :), mina favoritpyjamasbyxor från H&M samt mammas fårskinnstofflor som hon fick av mig och Richard i födelsedagspresent förra året!

Imorgon blir det plugg och ett pass power dance :). Ska bli roligt att se vad det är för något. Får se om jag orkar med en powerwalk innan (eftersom jag inte orkade upp i morse :P). På eftermiddagen kommer sedan älsklingen hit <3. Så då ska jag umgås med familjen och honom hela kvällen, blir toppen! Vad ska ni göra?

Dags för lite Ullared, sen sova. God natt!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0