Buss


Nu sitter jag på bussen som ska ta mig till Linköping. Har ungefär en timme kvar tills jag är framme. Då kommer Richard och möter mig, sedan blir det "bingen" direkt. Har föreläsning imorgonbitti, så jag behöver få min skönhetssömn. Detta innebär alltså att jag inte kommer blogga mer idag!

Sitter alltså på bussen, Bus4you. Kan ju passa på att göra lite reklam för denna bra:iga buss :). 1. De har internet! 2. De har riktigt bekväma stolar. 3. De är hyfsat billiga om man är ute i god tid och åker lite sämre tider, idag betalade jag t.ex. 100 kr för min biljett :). Jag gillar verkligen denna buss! Prova du också ;).

Shit, vad kallt det är ute *brrr*. Min snälla pappa skjutsade mig till centralen och då visade bilen minus 18 grader :S...Jag är så TRÖTT på denna kyla och snö. Jag vill plocka fram mina nya Converse och bara ha kofta på mig NU. Aja, bara att acceptera läget eller flytta utomlands. Kankse på tiden? :P

God Natt <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0