Buss mot Linköping

Nu sitter jag på bussen till Linköping, är framme om drygt en timme :). Åt supergod middag som mamma gjort innan vi åkte (jag och pappa). Stek och hasselbackspotatis! Sedan var det dags att packa ner datorn och det sista innan jag och pappa åkte in till centralstation. Vinkade hejdå till pappa (tack för skjutsen) och gick in i värmen. Annars har jag inte gjort så mycket på bussen. Sitter och lyssnar lite på musik, kollar mailen, pratar med mamma och har pratat lite med Ameli i telefon :).

När jag kommer hem blir det till att packa upp all packning. Ska nämligen hinna köra några maskiner tvätt innan jag och Ameli går en lång promenad till skolan imorgon vid lunch :). Blir nog till att försöka hinna städa lägenheten lite också, damma och dammsuga. Först och främst blir det matinhandling imorgon bitti, har ju ingenting att äta :(. Ville bara säga HOJ eftersom jag inte kommer gå in mer på datorn idag. Hörs igen imorgon!

God natt <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0