Band Hero

Kvällen har ägnats åt mycket Band Hero med Richard och syster :). Vi höll nog på i 2 timmar och hoppade runt till olika instrument. Innan vi spelade Band Hero åt vi två rätter middag som mamma gjort. Till förrätt blev det avokado med skagenröra och räkor och till varmrätt kyckling i någon röra, ris och sallad. Det var riktigt gott! Kollade på Bones tillsammans med Richard.

Power Dance var inte alls så roligt som jag hade föreställt mig, men riktigt jobbigt. Jag kommer inte orka kliva upp ur sängen imorgon :P. Blev lite tufft med en powerwalk på förmiddagen och power dance på eftermiddagen...det tog ganska hårt på min otränade kropp. Imorgon blir det vila. Sedan tänkte jag köra hårt med längdskidor på förmiddagen och box på kvällen :). På onsdag åker jag tyvärr hem till Linköping igen...jag har inte den minsta lust att återvända. Jättejobbigt!

Imorgon blir det till att baka lite till julfika med tjejerna på kvällen. Tänkte baka kärleksmums :). Sedan tänkte jag mysa lite med Richard och plugga innan det är dags att åka iväg. Blir alltså julfika och middag tillsammans med tjejerna på kvällen <3. Ska bli supermysigt!

Nu ska jag se om pojkvännen vill umgås med mig istället för att kolla på Star Wars, men jag antar att den är klar snart...;P. Ha det gott!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0