Avslutning...

Nu har jag väl varit duktig och uppdaterat? Nu har jag kompenserat er alla för en dålig blogg-helg ;). Snart är det dags att börja dra sig mot sängen, känner mig dock inte så trött ännu. Såg förut när jag skulle planera veckan att jag inte börjar Juridiken förrän på tisdag :). Detta innebär alltså att jag är LEDIG imorgon! Blev superglad och funderar verkligen på vad jag ska göra!?

Planen är att sätta mig ner och skriva mitt CV samt personliga brev och börja söka sommarjobb! Tips? Ska även gå ner i förrådet och kolla efter saker att sälja på Tradera för att få in lite extra cash denna månad :). Finns så mycket jag vill göra/köpa, men så lite pengar...Inte alltid roligt att vara student :(. Ska även bege mig iväg på kvällen för att köpa träningskort samt träna första passet för i år, Aerobics blir det :). Wish med luck!

Kom på att jag inte fixat mina fötter ännu :O. Kanske dags att börja med det nu innan klockan blir allt för mycket? Hoppas ni alla har haft en trevlig söndag?! Sov gott på er nu <3.

Avslutningsvis kommer de FÅ bilder jag faktiskt tog i helgen :)


Min fiiina Bella :)


Jaag med vår GODA fruktsallad med mörk choklad över :)

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0