Att göra v.4

Har nu planerat min vecka lite och just nu ser det ut såhär:

Måndag -
Fika med Annika, söka sommarjobb samt lägga ut kläder/saker på Tradera och träna Aerobics.

Tisdag - Föreläsning och träna styrketräning (rygg+mage)

Onsdag - Grupparbete? Självstudier? Åka till Norrköping och hämta pappas bil. Möte på kvällen. Åka och storhandla med Richard.

Torsdag - Föreläsning. Grupparbete? Åka hem till Stockholm.

Fredag - Åka till Stockholm City och gå på stan samt springa lite ärenden. Massage med syster <3.

Lördag - Lilla mamma fyller år :)!!! Fira henne på kvällen med släkt.

Söndag - Mysdag? En långpromenad? Fika med Emelie? Åka hem till Linköping på kvällen.

Detta är min vecka. Då jag inte vet vilken grupp jag är med i den nya kursen samt om vi måste börja "gruppa" redan den här veckan har jag skrivit "Grupparbete?" och söndagen är lite oklar = skönt!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0