Adios amigos




Såhär ser jag ut denna afton när jag ska äta middag och fika med tjejerna :). Örhängen från Ur&Penn (köpta nyligen) och lång collagtröja med blommor från Gina Tricot (känd från tv-reklamen). Blev uppsatt hår och lätt sminkning ;). Har leggings, långt vitt linne från Gina Tricot på mig också :).

Efter förra inlägget har jag hunnit plugga en del. *Peppar, peppar ta i trä* så har mitt illamående gått över :). Har tagit det väldigt lugnt idag, har som mest gått upp och ner för trappan (och det typ 5 ggr :P). Har jätteträningvärk i ena låret :P, kan knappt gå på det.

Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem med bilen så att jag kan låna den ikväll. Ska fixa lite med naglarna och plugga lite till innan det är dags att bege sig. Hoppas att ni får en lika bra kväll som mig!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0