8 Januari 2008

Sitter äntligen i soffan och varvar ner lite efter en intensiv eftermiddag/kväll. När jag kom hem från biblioteket så ringde jag äntligen min älskade Bebiii som är i Sverige <3, vad jag har längtat efter henne! Pratade även lite med mamma, pappa och Richard :). Sedan kom jag igång med storstädning. Har dammsugit, dammat och torkat golven överallt. Har dock hallen kvar, men den är liten ;). Måste gå ner med en massa saker till förrådet innan älskling kommer om drygt en timme :D.

Har även fått i mig lite middag i form av tomatsoppa och macka, smaskig fredagmat ;). Haha...men det var faktiskt gott! Kollar för tillfället på Let's dance och hejjar på Mattias och Cissi :).

Är han inte snygg :P? Jag hejjar ju på Rabih också, men jag har inte sett honom dansa ännu. Håller tummarna för att det går bra.

Nej, nu ska jag ta och bära ner allt till förrådet när Birro dansar. Hörs senare!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0