7 Januari 2010


God morgon på er alla. Jag har varit vaken sedan 9 och har hunnit storhandla, tvätta kläder samt äta halva min frukost sedan dess. Inte illa va? Köpte massor av nyttigt på Netto då jag börjat mitt nya liv nu. Inga sötsaker (godis, glass, läsk, kakor osv.) eller chips/ostbågar på 2 månader. Lite kämpigt är det, men jag har varit helt godisfri i 2 dagar redan ;P. Haha...Har köpt ett stort berg med frukter i form av apelsiner (i mängder), grapefrukt, bananer och päron. Köpte även massa grönsaker då jag ska byta ut pasta, potatis och ris med sallad flera gånger i veckan ;). Appropå mitt "nya" liv så kommer jag starta en ny blogg om det. Där kommer jag skriva om min träning, vad jag äter och annat runt omkring (typ hur jag mår, sömn osv.). Detta för att inte ta bort "charmen" med denna blogg :P, så behöver inte alla som inte vill läsa om motion och kost göra det. Låter det vettigt? Håll utkik framöver så kommer det komma en sådan blogg ;). Tips på vad den kan heta?

Sitter som sagt och äter lite frukost nu. Blev te i min nya mugg som jag fick av Ellen (se bild!), en macka, yoghurt, färskpressad juice, c-vitamin samt en halv grapefrukt. Börjar bli lite mätt nu :P. Vid ett ska jag och Ameli gå en långpromenad till skolan trots det mindre roliga vädret, typ halvt snöstorm och minus 9. Måste ha luft och motion! Blir sedan till att plugga resten av eftermiddagen och kvällen. Tar nog en paus och städar lite samt fortsätter tvätta...Roligt värre ;(!

Dags att avsluta "frullen" och börja göra lite nytta. Ha en fin dag allesammans.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0