6 Januari 2010

Idag åker jag HEM :(. För första gången känns det verkligen riktigt kämpigt, jag orkar verkligen inte börja plugga igen. Men jag åker tillbaka till familjen redan den 28:e igen för att fira mamma som fyller år :). Så jag behöver inte vara ifrån dem allt för länge <3.

Sov till halv tolv idag, trots att jag somnade halv tolv igår :P (alltså tolv timmars sömn för er som inte kunde räkna ut det!). Känner mig inte jättepigg, utan mest lite stressad. Har i alla fall packat klart och det blev ganska mycket...

Allt detta ska jag släpa med mig själv...har dessutom lämnat två påsar med saker som pappa tar med till Linköping i slutet av januari. SUCK för mig :P.

Har även hunnit plugga lite, duschat och gjort mig klar till att åka. Bussen går vid halv 6 och jag får skjuts av min snälla pappa, sedan blir det buss från stationen hem. Ville bara säga hej, nu är det dags att göra lite nytta. Hörs senare!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0