5 Januari 2010


Hade tänkt önska er "God Morgon" med denna bild i morse, men fick inte igång mitt internet på datorn. Visst är den vacker ;P? Nyvaken med håret åt alla håll samtidigt osminkad och blek...haha, det är nog så man ser ut när man vaknar, eller?

Idag har jag, E och S åkt skridskor :). Som tur var gjorde vi det inomhus. Jisses vad kallt det är idag, -18 grader :S. Jag fryser i min stora dunjacka och uggs...hur ska man klä sig för att klara kylan? Efter att vi hade åkte skridskor i en timme drygt åkte jag och E till Golden West för lunch. Blev en avokadosallad för min del. Sedan in en sväng på Kicks innan tåget gick. Doftade på parfymen jag fick i julklapp av älskling <3 (min var plomberad) och den luktade underbart gott och fräscht. Han är sååå duktig ;P.

Replay parfym fick jag av Richard i julklapp :). Den doftar jättegott.

Annars har det blivit lite transport från Åkersberga till Täby med tåg, buss och buss igen. Som tur var hade jag tur med bussarna idag. Den ena kom för tidigt och den andra försent ;P, så jag behövde bara stå ute och frysa i någon minut! Har kört Band Hero med syster och hennes kompis, pratat med mamma (och kollat på Tiffany Persson, Hipp hipp) och kollat lite mail. Kvällen ska ägnas åt att äta min älsklingsrätt, inbakad kassler och sallad, plugga lite samt umgås med la familia :). Sista kvällen idag :(!!!



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0