4 Januari 2010


Har har det bakats kärleksmums :). Den blev faktiskt väldigt god, men dock lite mycket kaffesmak. Jag är inget fan av kaffe ;P. Hoppas allt är fint med er idag? Jag mår illa och känner mig stressad och hängig. Känns otroligt ocoolt om ni frågar mig. Jag började fundera på varför jag mår illa och anledningarna skulle kunna vara att jag tränade för hårt igår efter att bara ha promenerat hela julen, att jag ätit något konstigt eller att jag sovit dåligt :(. Vaknade i natt och var jättenervös...vet faktiskt inte varför. Men jag har en total skolångest nu. Jag vill INTE tillbaka!

Richard har precis åkt hem och jag ska snart sätta igång och plugga innan det är dags att åka till Upplands Väsby och E där vi ska äta middag och julfika <3. Jag kan bara hoppas att mitt illamående går över innan dess *håller tummarna*. Ha en fin dag.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0