31 Januari 2010

Pigga och glada idag denna söndag? Jag känner mig faktiskt ganska pigg i huvudet, men kroppen är seg som bara den ;). Började dagen med lite längdskidor igen, hur härligt som helst. Så nu har jag duschat och precis ätit upp min frukost :). Åt bara lite eftersom jag snart ska vidare till Täby C och äta lunch samt shoppa med Emelie :). Ska bli riktigt mysigt! Var en dryg månad sen vi sågs sist, så det är verkligen på tiden ;). Ikväll åker jag tillbaka till Linköping och Richard, känns sådär att lämna Stockholm. Tycker alltid att besöken här blir så korta! Samtidigt som jag inte vet när jag kommer träffa familjen igen :(.

Åker till Stockholm den 19:e februari igen för en tjejhelg, men då är mina föräldrar utomlands. Sedan har jag ingen resa hem planerad, men skulle nog vilja åka hem i början av mars och träffa dem! I mitten av mars fyller syster 18 år, så då måste jag ju hem och fira ;).

Nej, nu ska jag klä på mig och sminka mig. Ha en fin dag!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0